Kwaliteitsbeleid

EviDent Mondzorg heeft alle processen vastgelegd in protocollen en werkinstructies. Deze worden jaarlijks geüpdatet. Daarnaast schrijven we sinds 2007 jaarlijks een kwaliteitsbeleidsplan.

Klachtenregeling

De klachtenregeling van de behandelaars van EviDent Mondzorg zijn geregeld via de beroepsorganisaties KNMT en NVM. Mocht u hier meer over willen weten kunt u via e-mail de volledige tekst opvragen.

Hygiënemaatregelen en corona-maatregelen

De praktijk volgt de WIP-richtlijnen Infectiepreventie welke zijn uitgegeven door de KnmT. Afwijkingen van dit hygiëneprotocol zijn goed beargumenteerd en gedocumenteerd.

Ook rondom de corona-maatregelen volgt de praktijk de adviezen die zijn uitgegeven door de KnmT. De praktijk monitort nauwkeurig de veranderingen en wijzigingen hierin en past waar nodig het beleid in de praktijk aan.


Afspraak maken of inschrijven nieuwe patiënt?

Afspraak maken bij de tandarts of mondhygiëniste?

Neem dan tijdens kantoortijden contact met ons op telefoonnummer 024 360 33 35.

Bent u nog geen patiënt bij ons?

Van harte welkom, schrijf uzelf dan online in via het inschrijven button.

Cookies

Onze website, EviDent Mondzorg, maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. EviDent Mondzorg gebruikt functionele cookies om het gedrag van websitebezoekers na te gaan en de website aan de hand van deze gegevens te verbeteren. Daarnaast plaatsen derden marketing cookies om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Met het plaatsen van marketing cookies worden persoonsgegevens verwerkt. U geeft toestemming voor deze verwerking wanneer u op ‘doorgaan naar de website’ klikt. Wilt u niet alle cookies accepteren? Dan kunt u dit op ieder moment aanpassen in de instellingen. Lees voor meer informatie onze privacy- en cookieverklaring.

Cookies